سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازی پر حادثه و جذاب دو تیم سایپا و پرسپولیس با گل دقیقه 93 حسین بادامکی 2-2 مساوی به پایان رسید.

گل نخست این بازی را مدافع تیم سایپا به دروازه خودی وارد کرد. حمیدرضا فرزانه مدافع سایپا در دقیقه بیستم بازی قصد داشت سانتر نیکبخت را که از جناح چپ ارسال شده بود دفع کند که توپ وارد دروازه خودی شد و پرسپولیس 1-0 جلو افتاد.

در دقیقه چهل و دوم بازی خطای کریم باقری روی مهاجم حریف در محوطه جریمه پرسپولیس، فرصت جبران گل خورده را برای سایپا فراهم کرد. علی دائی، سرمربی و مهاجم تیم سایپا، این فرصت را از روی نقطه پنالتی به گل تبدیل کرد تا دو تیم با نتیجه 1-1 به رختکن بروند.

نیمه دوم بازی با تهاجم تیم سایپا آغاز شد، اما چند دقیقه بعد ورق برگشت و چند فرصت عالی برای مهاجمان پرسپولیس به وجود آمد که یکی از آنها با برخورد توپ به تیر دروازه حریف همراه بود.

فرشید کریمی دروازه‌بان پرسپولیس در دقیقه شصت و یکم بازی روی احمد مؤمن‌زاده که با عبور از او می‌رفت دروازه را باز کند خطا کرد و به این ترتیب از بازی اخراج شد. اما علی دایی که دوباره پشت ضربه پنالتی ایستاده بود، این بار نتوانست دروازه علیرضا حقیقی (دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس را که به جای مهرداد اولادی به زمین آمد) باز کند. حقیقی ضربه دایی را گرفت و بازی با نتیجه مساوی دنبال شد.

بازی پرهیجان دو تیم تا دقیقه هشتاد و سوم مساوی بود تا اینکه مؤمن‌زاده پاس زیبایی برای یزدانی به جناح راست فرستاد و او هم توپ را پس از یک فرار خوب روی تیر دوم دروازه پرسپولیس ارسال کرد. به این ترتیب علی دایی گل دوم خود و تیمش را با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد و سایپا 1-2 جلو افتاد.

اما در دقیقه نود و سوم بازی حسین بادامکی در اثر تعلل مدافعان سایپا توانست دروازه این تیم را از زاویه‌ای بسته باز کند و بازی را با نتیجه 2-2 به پایان برساند.

کد خبر 6082

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز